Bon niet ontvangen?

Heb jij een bestelling geplaatst en betaald maar je hebt geen Bestel- en Afhaalbon in de mail ontvangen? Controleer dan jouw Spam/Junk'/Reclame-folder van jouw mailprogramma en/of mailprovider!

Het kan namelijk zijn dat het mailprogramma op jouw PC, Smartphone, enz. de mail met de bon als Spam, Reclame en/of Junk heeft gemarkeerd. Hetzelfde geldt voor mailproviders en webmail-apps zoals Gmail en Hotmail. Ga naar de Spam/Junk/Reclame-folder en controleer of de bevestigingsmail daar misschien in staat.

Staat de mail van Huisman Vuurwerk inderdaad in die folder? Open de mail en markeer deze als "Geen Spam" (bijv. in Gmail bovenaan de mail). Blijft het probleem zich voordoen dan kun je via de Instellingen van jouw mailprogramma en/of mailprovider een zogenaamd Filter aanmaken waarbij je ons mailadres invoert (meer hoeft niet) en vervolgens aanvinkt dat mail van deze afzender "Nooit naar Spam zenden". Wat ook helpt is om ons toe te voegen als één van jouw contactpersonen.

Overigens kun je jouw Bestel- en Afhaalbon ook zelf bekijken en uitprinten via onze website. Log in en ga in Mijn Account naar Mijn Bestellingen en zoek de desbetreffende bestelling op.

Twijfels over de betrouwbaarheid van een Huisman Vuurwerk mail of kun je jouw Bestel- en Afhaalbon nog steeds niet terugvinden? Neem gerust contact met ons op!